Iron Grift

  • Vek: 215

  • Rasa: Animág

  • Farba jaziev: smaragdovo zelená

  • Zviera: Puma

  • Zamestnanie: Mentor/Riaditeľ 

  • Mesto: Andhara

  • Výška: 181 cm

  • Váha: 105 kg

Výcvik: Dokončený

Úroveň: 8

Charakter:

Iron je v podstate milý, ale aj napriek tomu zatrplý animág, ktorý je veľmi vážený. Už v mladom veku sa stal mentorom a riaditeľom Akadémie v Andhare. Možno aj tieto postavenia mu priniesli vrásky na tvár. Má divoké oranžové vlasy a bradu, ktoré nosí väčšinou neupravené. Má v obľube používať viac mágiu, ako premeny, ale nemá problém ani s bojom so zbraňami. Často nosí čierny plášť s veľkou kapucňou, ktorú si sťahuje do očí. Nerád chodí medzi civilistov, ale často si potrebuje vyraziť niekde mimo, aby si prevetral hlavu od starostí. Je vznetlivý, tak sa ho nesnažte dostať do stavu amoku. V tedy ho nikto a nič nedokáže zastaviť. Takéto stavy však netrvajú dlho. Buď to sám ukončí, alebo jednoducho padne vyčerpaním. Ide o využitie mágie, ktorú nedokáže zvládnuť a tak vypláve na povrch a pohltí všetko, čo je na blízku. Svojich študentov miluje, ako svoje vlastné deti. Stará sa o nich a nenávidí, keď sa im niečo prihodí. Je úzko spätý s rodinou Lautrek. Často chodí na hrad riešiť problémy s Georgom Lautrekom a jeho radcami.

Minulosť:

Narodil v Andhare, kde aj vyrastal. Jeho rodičia sú už po smrti. Otec zomrel v boji a matka na starobu. Jeho schopnosti sa začali prejavovať, ako je zvykom. Po dovŕšení 17 rokov ho matka poslala na Akadémiu, kde aj vsštudoval. Na chvíľu odišiel spoznávať Henére, ale nakoniec sa na pozvánku bývalého riaditeľa vráti späť do Andhary a stal sa mentorom na Akadémii. Po smrti riaditea bol zvolený za jeho nástupcu. Na svoje nové postavenie si zvykol celkom rýchlo. Naučil sa milovať svojich študentov, ako svoje deti a riešiť ich problémy, ako rodič. Postupne si získal aj dôveru a náklonnosť prvej rodiny. Rodiny Lautrek. Momentálne s nimi spolupracuje a nie je spokojný s tým, že by mal byť Taurus pripravený o miesto vládcu. On však o tom nerozhoduje. Jeho úlohou je vychovať schopných animágov. Túto úlohu si aj plní a je na to pyšný.